מדיניות החלפת והחזרת פריטים שנרכשו באתר – כל מה שצריך לדעת

את יכולה להחליף או להחזיר פריט שקנית באתר בתנאי שהוא:

  • באריזתו המקורית
  • בצירוף חשבונית הקנייה
  • חדש לחלוטין
  • ללא סימני שימוש
  • שניתן להחזירו למלאי למכירה מחדש

את ההחזרה/ החלפה תוכלי לבצע תוך 14 יום מקבלת המוצר, בסניף או באמצעות שליח

החלפת פריט:

משלוח והחלפה ראשונה חינם עד הבית בהזמנה מעל 399 ₪

 

2 דרכי החלפה לפנייך:

1.

  • בסניף בני ברק רחוב הושע 20  ,את מוזמנת להגיע עם הפריט והחשבונית שקיבלת במייל לאחר הקנייה באתר, ואנו נחליף את המוצר ,
  • יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לפני ההגעה לחנות.

2.

החלפה עם שליח בעלות של 20 ₪.    בקניה מעל 399 ₪ החלפה ראשונה חינם 

  • בתיאום מראש מול שירות הלקוחות שלנו, שליח יגיע אליך לאיסוף הפריט ולהחלפה בפריט הרצוי. לתיאום יש ליצור איתנו קשר בוואטצאפ שירות לקוחות מיולינה: 053-5526915 או במייל: miolinasb@gmail.com  

בקרוב באתר !

אפשרות להחלפת/החזרת פריטים עצמאית באתר מיולינה , בעמוד "ההזמנות שלי" באזור האישי באתר 

 

החזרת פריט:

  1. דרכי החזרה לפנייך:

 

  1. החזרה באמצעות שליח עד הבית, לנוחיותך, ניתן לתאם החזרת מוצר באמצעות שליח בעלות של 19 ₪. להזמנת שליח לאיסוף המוצר את מוזמנת ליצור קשר 

בוואטסאפ שירות לקוחות מיולינה: 053-5526915 או במייל: miolinasb@gmail.com  

ההחזר הכספי יבוצע באותו האמצעי התשלום בו בוצעה העסקה ובאותם התנאים, עד 7 ימי עסקים.

  1. את מוזמנת להגיע לסניף בני ברק עם הפריט והחשבונית לסניף בני ברק רחוב הושע 23,

 עם החזרת הפריט לחנות תוכלי לבחור בין:

  • זיכוי למימוש באתר או בסניף  – ישלח אליך במייל באותו יום, 
  • או החזר כספי מלא, יתקבל תוך 7 ימי עסקים.

ביטול הזמנה:

תוכלי לבטל הזמנה שביצעת באתר במידה והמוצר טרם נשלח. לביטול ההזמנה צרי אתנו קשר: בוואטסאפ שירות לקוחות מיולינה: 053-5526915 או במייל: miolinasb@gmail.com  

ההחזר הכספי יבוצע באותו האמצעי התשלום בו בוצעה העסקה ובאותם התנאים, עד 7 ימי עסקים.

במקרה של צרכנית עם מוגבלות, אישה בת 65 ומעלה או עולה חדשה, אפשר לבטל את הרכישה, בתוך 4 חודשים, בהצגת חשבונית ובתנאי שלא נעשה שימוש במוצר.

תנאים כלליים:

מתנות והטבות:

במקרים בהם מיולינה – MIOLINA מעניקה מתנות ו/או הטבות במסגרת מבצע שנערך בחנות ו/או באתר, לא ניתן לקבל החזר כספי או זיכוי בגינם,  ולא ניתן להחליפם לפריט אחר.

קופוני הטבה:

  • קופוני הטבה אשר ניתנים מעת לעת הינם חד פעמיים, לא ניתנים למימוש חוזר/ נוסף, ולא יתבצע החזר כספי ו/או זיכוי בגינם.
  • במידה ולא יוקלד קוד קופון בהזמנה באתר, הלקוחה אינה זכאית לקבלת ההטבה.

אחריות ושירות תיקונים:

  • אחריות לנעליים תינתן למשך 2 חודשים ולתיקים וארנקים למשך 2 חודשים ממועד הרכישה, אל מול הצגת הוכחת קנייה.
  • האחריות לא חלה על שפשופים, קילופים הנובעים מבלאי או שחיקה ואינה חלה על מוצרים מעץ, תכשיטים, חרוזים, אבנים ואביזרים נלווים לנעליים ותיקים.
  • האחריות לא חלה על פגמים הנובעים כתוצאה משימוש בחומר ניקוי לא מתאים, כתמי לכלוך ו/או פגיעה מגורם חיצוני.
  • אי נוחות אינה נחשבת לפגם במוצר.
  • הרשת מתחייבת לבדוק את המוצר במסגרת האחריות, ולתקנו תוך 14 ימי עבודה, וזאת בכפוף לשימוש סביר במוצר.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לתרום את הפריט במידה והפריט לא יאסף עד 60 ימים מיום קבלת ההודעה על תיקון המוצר. 

מידע נוסף

  • אין אפשרות להחזיר/להחליף פריטי סוף עונה ומבצעי סוף עונה
  • בהתאם לחוק *ביטול עסקה יתאפשר במידה ועלות המוצר היא 50₪ ומעלה
  • החזר כספי יינתן בהתאם לאופן התשלום, תוך קיזוז 5% מערך המוצר
  • שווי זיכוי יינתן לפי הסכום ששולם בפועל, אל מול הצגת חשבונית מקור
  • תוקף הזיכוי יהיה לשנתיים
  • אין אחריות על זיכוי שאבד/נגנב, אבל אם זה קורה, צרי איתנו קשר ונבדוק אם נוכל לשחזר
  • לא ניתן החזר כספי על עסקה ששולמה באמצעות תווי קנייה, שובר מתנה, שובר דיגיטלי או כרטיס מגנטי נטען, אך יינתן זיכוי לרכישה בחנות או באתר. 
  • במידה וקיבלתם משלוח חינם ינוכה מהזיכוי סכום המשלוח בסך 19 ש”ח.

שירות לקוחות מיולינה -MIOLINA

וואטסאפ 053-5526915 או במייל: miolinasb@gmail.com

או בצור קשר באתר  

ניתן לפנות אלינו גם בפייסבוק ובאינסטגרם