שאלות ותשובות

רכישה באתר

איך ניתן לרכוש באתר?

פשוט מאד! ראית נעל שאהבת? עכשיו כל מה שצריך זה לבחור צבע ומידה וללחוץ על "הוספה לסל"

ניתן לצפות במוצרים שהוספת לסל או לפנות ישירות לקופה באמצעות אייקון השקית, שנמצא בחלק
העליון של האתר.

אני רוצה לקנות גיפטכארד לחברה שלי , איך קונים ?

ניתן לרכוש באתר בקישור הבא …
לחצו כאן

איך אדע לבחור את מידת הנעליים הנכונה?

המידות המוצגות באתר הן מידות אירופאיות סטנדרטיות (ממש כמו בחנות נעליים רגילה).

האם יש להירשם לאתר כדי לבצע קנייה?

אין חובה להירשם לאתר על מנת לבצע רכישה.

למה כדאי בכל זאת להירשם?

  • תוכלי לראות את פירוט ההזמנות שביצעת אצלנו באתר.
  • תוכלי לצפות בקופונים שלך.
  • תוכלי לשמור ולעדכן את פרטייך האישיים כך שברכישה הבאה לא תצטרכי למלא את הפרטים מחדש.
  • תוכלי לפתוח פנייה להחזרת/החלפת פריט דרך האתר.
  • בעתיד חברות המועדון יוכלו גם לממש ולצבור נקודות באתר.

ביצעתי הזמנה באתר (תתחדשייי!) איך אדע שההזמנה בוצעה בהצלחה ?

לאחר סיום הרכישה יופיע מסך אישור עם מספר ההזמנה שלך ובמקביל ישלח אליך מייל אוטומטי עם אישור פרטי ההזמנה. אנחנו ממליצים לך לעבור על ההזמנה ולוודא שכל הפרטים נכונים – הטלפון שלך, הכתובת ופרטי ההזמנה.
בנוסף, ניתן לראות את כל הרכישות שביצעת באתר תחת "החשבון שלי".
לא קיבלת אישור הזמנה או מייל תוך שעה מביצוע הזמנה ? יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, 

  • בוואטצאפ שירות לקוחות מיולינה: 053-5526915
  • או במייל: miolinasb@gmail.com

ביצעתי הזמנה באתר ואני רוצה לעדכן את אחד או יותר מהפרטים, מה לעשות ?

שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור לך 😊

  • בוואטצאפ שירות לקוחות מיולינה: 053-5526915
  • או במייל: miolinasb@gmail.com

משלוחים

האם ניתן לאסוף את ההזמנה באופן עצמאי ?

בהחלט, באפשרותך לבחור איסוף עצמי ובכך לחסוך את עלויות השילוח

הזמנתי דרך האתר, מתי אקבל את ההזמנה שלי?

רוב המשלוחים מגיעים תוך 2 עד 3 ימי עסקים מתאריך הרכישה. לתשובה מפורטת יותר, את מוזמנת להציץ בעמוד המשלוחים שלנו (קישור), שמפרט את זמני ההגעה בהתאם לסוג המשלוח שבחרת. השליח שלנו יגיע אליכם בשעה שנוחה לכם, בתיאום טלפוני מראש

החלפות והחזרות

אילו מוצרים אפשר להחליף או להחזיר?

כל מוצר, אפשר להחליף או להחזיר מוצרים תוך 14 ימים מיום קבלתם כל עוד לא השתמשת במוצר, לא נגרם לו נזק והוא מוחזר באריזה המקורית. 

איך מחזירים מוצר?

כל התשובות  פה  "מדיניות החלפת והחזרת פריטים שנרכשו באתר"

איך מחליפים מוצר?

כל התשובות  פה  "מדיניות החלפת והחזרת פריטים שנרכשו באתר"

תוך כמה זמן אפשר לקבל החזר כספי?

ניתן לקבל החזר כספי תוך 14 יום ממועד קבלת המוצר בקניה באתר. ההחזר הכספי יינתן ב 5% 5% ניכוי מסכום המוצר או בניכוי 100 ש”ח-הזול מביניהם

במידה וקיבלתם משלוח חינם ינוכה מהזיכוי סכום המשלוח

דיירקט: ינתן קופון (זיכוי) לקניה באתר בלבד.

ביצעתי הזמנה באתר והתחרטתי, מה עושים?

יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו, שישמחו לעזור לך

  • בוואטצאפ שירות לקוחות מיולינה: 053-5526915
  • או במייל: miolinasb@gmail.com

ביטול העסקה לפני שהפריט יצא מהמחסנים שלנו יזכה אותך במלוא התשלום ששילמת באתר.

תשלום ואבטחה באתר

מה אפשרויות התשלום באתר?

ניתן לשלם בכרטיסי אשראי מסוג דיינרס כאל, ויזה, מאסטרכארד, ישראכרט, אמריקן אקספרס, ניתן גם לשלם בפייפאל וכן ניתן לשלם (בתאום עם שרות הלקוחות) בהעברה בנקאית.

האם האתר מאובטח ובטוח לקניה ?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL – כך שכל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת ולא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך הליך קנייה מאובטח ובטוח.

האם אתם שומרים את פרטי כרטיס האשראי?

לא, אנחנו לא שומרים את פרטי כרטיס האשראי שלך. הסליקה באתר מבוצעת בעזרת מערכת חיצונית המותאמת לתקן PCI העולמי, בכדי להבטיח קנייה בטוחה וחסויה.